|
ՇԵՆՔԻ ՀԱՏԱԿԱԳԻԾԸ
Այ Թի Պարկն ունի 3 մասնաշենք` A, B, C: Տարածքների զբաղվածության մասին տեղեկատվություն ստանալու համար սեղմեք համապատասխան մասնաշենքի պատկերին: |
|
|
Գործընկերներ |
|
| |
ՈՒսումնական կենտրոն | Ուսումնական Կենտրոն | Ուսումնական Կենտրոնում կազմակերպվում են կրթական ծրագրեր, ՏՏ բնագավառի տարբեր ուղղությունների ողջ սպեկտրով` համակարգչային դիզայն, համակարգչային ցանցերի սպասարկում, տվյալների հենքերի մշակում, ինտերնետ կայքերի մշակում և կառավարում ծրագրային ապահովման մշակում և այլն:
- Օպերատորական գործ` (Windows, MS Office, Internet, E-mail)
- Համակարգչային դիզայն և մեդիա (CorelDraw, PhotoShop, 3Dmax, AutoCAD)
- Ինտերնետ կայքերի ձևավորում (HTML, JavaScript, CSS)
- Օպերացիոն համակարգեր և ցանցերի կառավարում (Windows, UNIX, Linux)
- Տվյալների հենքերի մշակում և կառավարում (SQL)
- Ծրագրավորման հիմունքներ (C, C++)
- WEB ծրագրավորում (XML, CSS, JavaScript, PHP, Perl, MySQL)
- JAVA ծրագրավորում (Java – 2D, JDBC, JSP, Servlet, RMI)
- C# ծրագրավորում (.NET, GUI, GDI+, ADO.NET, ASP.NET)
Յուրաքանչյուր ուսումնական մոդուլի ավարտից հետո ուսանողներին կտրամադրվեն համապատասխան սերտիֆիկատներ:
Մանրամասների համար զանգահարել 094 24 17 44: | | Ծրագրավորման բարձրագույն դպրոց (ՈՒսում + Պրակտիկա) | ՈՒսում
Ծրագրավորման բարձրագույն դպրոցը նախատեսված է այն երիտասարդ մասնագետների համար, որոնք նպատակ ունեն վերականգնել իրենց մասնագիտական գիտելիքները, կամ ձեռք բերել լրացուցիչ ամբողջական գիտելիքներ և պրակտիկա ծրագրավորման ժամանակակից լեզուների բնագավառում:
Ծրագրավորման բարձրագույն դպրոցը առաջարկում է հետևյալ մասնագիտացումները`
- WEB ծրագրավորում (XML, CSS, JavaScript, PHP, Perl, MySQL)
- JAVA ծրագրավորում (Java – 2D, JDBC, JSP, Servlet, RMI)
- C# ծրագրավորում (.NET, GUI, GDI+, ADO.NET, ASP.NET)
Ուսման տևողությունը` 4 – 6 ամիս, շաբաթական 3 անգամ 3 ժամ:
Պրակտիկա
Ծրագրավորման բարձրագույն դպրոցում ուսանելուց հետո ուսանողները կստանան աննախադեպ հնարավորության աշխատելու ՏՏ ընկերություններում` որպես պրակտիկանտ, երկամսյա փորձնական շրջանով:
Ավարտելուց հետո ուսանողները կստանան համապատասխան նմուշի դիպլոմ:
Մանրամասների համար զանգահարել 094 24 17 44:
| | |
|